GYIK

GYIK bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva | 2012.október 18.

A Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) menüpontunk alatt a recept beküldők és a látogatók, valamint a gasztronómiával és vendéglátással foglalkozók részére válaszoljuk meg azokat a kérdéseket, melyek esetlegesen felmerülhetnek szolgáltatásaink kapcsán.

A válaszok megtekintéséhez kérjük, kattintson a megfelelő kérdésekre, és alattuk megnyílnak a válaszok.

 

Kérdezz-felelek “recept beküldők” részére:


  • Hogyan tudok receptet beküldeni?

    Recept beküldésére a „Recept beküldése” menüpont alatt van lehetősége. Felhívnánk a figyelmét arra, hogy csak regisztrált felhasználók vehetik igénybe ezt a szolgáltatást.


  • Hol tudok regisztrálni a weboldalon?

    A regisztrációra a „Recept beküldése” menüpont alatt, a „Regisztráció” fül alatt nyílik lehetősége, amennyiben kitölti értelemszerűen az ott látható mezőket (felhasználónév, e-mail, jelszó).


  • Hol tudok bejelentkezni a weboldalon?

    A bejelentkezésre a „Recept beküldése” menüpont alatt, a „Bejelentkezés” fül alatt nyílik lehetősége.


  • Mit tehetek abban az esetben, ha elfelejtettem a bejelentkezéshez szükséges jelszavamat?

    A bejelentkezéshez szükséges új jelszó kérésére, a „Recept beküldése” menüpont alatt, az „Elfelejtett jelszó” fül alatt nyílik lehetősége.


  • Milyen adatokat kell megadnom a recept beküldése során?

    A recept beküldése során csak azokat a fontosabb adatokat kell megadnia, amelyek elengedhetetlenek a recept elkészítése során. A kötelezően kitöltendő mezőket *-al jelöltük meg.


  • Kell-e képet is csatolnom a beküldött recepthez?

    A kép csatolása a recepthez nem kötelező, de amennyiben rendelkezik képpel, kérjük csatoljon a receptje mellé képet is, mert a statisztikák is azt mutatják, hogy a képes recepteket sokkal jobban kedvelik (előnyben részesítik) a látogatók. Amennyiben nem csatol a receptjéhez képet, abban az esetben megpróbálunk mi keresni képes adatbázisunkból egy olyan képet, amely teljes mértékben igazodik receptjéhez. Amennyiben ilyet nem találunk, akkor a logónkkal ellátott alapképet fogjuk megjelentetni receptjénél.


  • Több képet is csatolhatok a beküldött recepthez?

    Egyelőre csak egy kép csatolására van lehetősége a „Recept beküldése” menüpont alatt. Ezért arra kérnénk, hogy az elkészítendő étel vagy ital, illetve dekoráció végső fázisáról csatoljon képet a receptjéhez. Amennyiben több képpel is rendelkezik, és szeretné azokat is a receptjénél megjelentetni, akkor kérjük, írjon nekünk a „Kapcsolat” menüpont a „Recept” tárgyat kiválasztva, és mi elküldjük az Ön email címére a további teendőket.


  • Küldhetek be olyan receptet is, amely már megtalálható a weboldalon?

    Természetesen. Ennek semmilyen akadálya. Viszont az Ön receptjét, plusz számozással fogjuk megkülönböztetni, az alábbi mintapélda szerint: Somlói galuska #1


  • Mikor jelenik meg a beküldött receptem a weboldalon?

    A beküldött receptek nem azonnal, hanem a beérkezések sorrendjében, egy rövid ellenőrzést követően (pl.: helyesírási hibák), folyamatosan kerülnek megjelentetésre.


  • A későbbiekben van lehetőségem módosítani a receptemet?

    Erre Önnek nincs lehetősége. De ha felkeres minket a „Kapcsolat” menüpont alatt, és elküldi részünkre a módosítandó adatokat, akkor azt mi a lehető legrövidebb időn belül elvégezzük receptjénél.


  • Hol tudom megváltoztatni a bejelentkezéshez szükséges jelszavamat?

    Bejelentkezés után, amelyet a „Recept beküldése” menüpont alatt tud megtenni, kattintson a bal oldalt felül található szöveges „Gasztro Trend” feliratra (a Kezdőlap és a Logó felett), majd már a vezérlőpultra érkezve, kattintson az „Adatlap” menüpontra, és az „Új jelszó” valamint az „Ismételjük meg az új jelszót” sorában adja meg a kívánt jelszót, majd kattintson legalul az „Adatlap módosítása” gombra.


  • Hogyan tudok visszatérni a weboldalra a profil (adatlap) oldalról?

    Ha bejelentkezés után, amelyet a „Recept beküldése” menüpont alatt tud megtenni, valamilyen adat módosítása végett a vezérlőpultra érkezik (mert korábban rákattintott a bal oldalt felül található szöveges „Gasztro Trend” feliratra, akkor úgy tud visszatérni a weboldalra, ha ismételten rákattint felül a „Gasztro Trend” feliratra.


  • Hol tudom a weboldalon is látható felhasználónevemet megváltoztatni?

    Bejelentkezés után, amelyet a „Recept beküldése” menüpont alatt tud megtenni, kattintson a bal oldalt felül található szöveges „Gasztro Trend” feliratra (a Kezdőlap és a Logó felett), majd már a vezérlőpultra érkezve, kattintson az „Adatlap” menüpontra, és a „Becenév” sorában írjon be egy olyan nevet, melyet a weboldalon szeretne látni, majd a „Nyilvánosan megjelenő név” sorában válassza ki ezt a nevet, és végezetül kattintson legalul az „Adatlap módosítása” gombra. A módosítást követően már az új felhasználónév lesz látható a weboldalon.


  • Hol tudok a profilomhoz avatár (profil) képet is feltölteni?

    Bejelentkezés után, amelyet a „Recept beküldése” menüpont alatt tud megtenni, kattintson a bal oldalt felül található szöveges „Gasztro Trend” feliratra (a Kezdőlap és a Logó felett), majd már a vezérlőpultra érkezve, kattintson az „Adatlap” menüpontra, és az „Avatár (fotó rólad)” sorában tallózón be egy képet, majd kattintson legalul az „Adatlap módosítása” gombra. A feltöltött képről kétféle méretű előnézetet láthat. Amennyiben a feltöltött kép nem nyeri el a tetszését, akkor törölni úgy tudja, ha az előnézeti képek alatt bepipálja a „Töröljük a képet?” kockát, és legalul ismételten az „Adatlap módosítása” gombra kattint.

    Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a feltöltött avatár képek nem egyből, hanem csak móderáció (áttekintés) után fognak a profil oldalon, illetve a weboldal különböző területein (pl.: saját recept, hozzászólás, stb.) megjelenni.


  • Az adatlapomon is megjelenő „rövid” bemutatkozást hol tudom megírni?

    Bejelentkezés után, amelyet a „Recept beküldése” menüpont alatt tud megtenni, kattintson a bal oldalt felül található szöveges „Gasztro Trend” feliratra (a Kezdőlap és a Logó felett), majd már a vezérlőpultra érkezve, kattintson az „Adatlap” menüpontra, és az „Életrajzi információ” sorában adjon meg néhány mondatban információt magáról vagy cégéről, majd kattintson legalul az „Adatlap módosítása” gombra. A módosítást követően az adatok azon nyomban láthatóak lesznek a profil oldalon.


  • Az adatlapomon is megjelenő „részletes” bemutatkozást hol tudom megírni?

    Bejelentkezés után, amelyet a „Recept beküldése” menüpont alatt tud megtenni, kattintson a bal oldalt felül található szöveges „Gasztro Trend” feliratra (a Kezdőlap és a Logó felett), majd már a vezérlőpultra érkezve, kattintson az „Adatlap” menüpontra, és a „Szerző leírás” sorában adjon meg több információt magáról vagy cégéről, majd kattintson legalul az „Adatlap módosítása” gombra. A módosítást követően az adatok azon nyomban láthatóak lesznek a profil oldalon.


  • Az adatlapomon is megjelenő „Twitter” közösségi oldalam linkjét hol tudom megadni?

    Bejelentkezés után, amelyet a „Recept beküldése” menüpont alatt tud megtenni, kattintson a bal oldalt felül található szöveges „Gasztro Trend” feliratra (a Kezdőlap és a Logó felett), majd már a vezérlőpultra érkezve, kattintson az „Adatlap” menüpontra, és a „Twitter Handle” sorában adja meg saját Twitter oldalának teljes elérhetőségét a http:// előtaggal együtt, majd kattintson legalul az „Adatlap módosítása” gombra. A módosítást követően az adatok azon nyomban láthatóak lesznek a profil oldalon.


  • Az adatlapomon is megjelenő „Facebook” közösségi oldalam linkjét hol tudom megadni?

    Bejelentkezés után, amelyet a „Recept beküldése” menüpont alatt tud megtenni, kattintson a bal oldalt felül található szöveges „Gasztro Trend” feliratra (a Kezdőlap és a Logó felett), majd már a vezérlőpultra érkezve, kattintson az „Adatlap” menüpontra, és a „Facebook URL” sorában adja meg saját Facebook oldalának teljes elérhetőségét a http:// előtaggal együtt, majd kattintson legalul az „Adatlap módosítása” gombra. A módosítást követően az adatok azon nyomban láthatóak lesznek a profil oldalon.


  • Az adatlapomon is megjelenő „Google+” közösségi oldalam linkjét hol tudom megadni?

    Bejelentkezés után, amelyet a „Recept beküldése” menüpont alatt tud megtenni, kattintson a bal oldalt felül található szöveges „Gasztro Trend” feliratra (a Kezdőlap és a Logó felett), majd már a vezérlőpultra érkezve, kattintson az „Adatlap” menüpontra, és a „Google URL” sorában adja meg saját Google+ (üzleti vagy profil) oldalának teljes elérhetőségét a http:// előtaggal együtt, majd kattintson legalul az „Adatlap módosítása” gombra. A módosítást követően az adatok azon nyomban láthatóak lesznek a profil oldalon.


  • Hogyan tudok kijelentkezni a weboldalról?

    Ha már be van jelentkezve weboldalunkon (amelyről úgy tud megbizonyosodni, hogyha lát a weboldal felső részében egy szürke csíkban „Gasztro Trend” feliratot), akkor úgy tud kijelentkezni, hogy először a bal oldalt felül található szöveges „Gasztro Trend” feliratra (a Kezdőlap és a Logó felett) kattint, majd az ebben a sorban jobb oldalon található „Üdvözlünk” részre viszi az egeret, és a lenyíló listából rákattint a „Kijelentkezés” részre.


 

Kérdezz-felelek “hirdetők” részére:


  • Hogyan tudom meghirdetni gasztronómiával kapcsolatos szolgáltatásomat weboldalukon?

    Ahhoz, hogy szerepeljen gasztronómiával foglalkozó szolgáltatása katalógusunkban a „Vendéglátóhelyek” menüpont alatt, csupán a „Vendéglátóhelyek részére” menüpont alatt kell kitöltenie és elküldenie részünkre az űrlapot a fontosabb adatokkal. Az űrlap megérkezését követően, kiállítjuk a proforma (díjbekérő) számlát, majd a pénz megérkezését követően jóváhagyjuk (megjelentetjük) szolgáltatását weboldalunkon.


  • Hogyan tudom meghirdetni vendéglátással kapcsolatos szolgáltatásomat weboldalukon?

    Ahhoz, hogy szerepeljen vendéglátással foglalkozó szolgáltatása katalógusunkban a „Vendéglátóhelyek” menüpont alatt, csupán a „Vendéglátóhelyek részére” menüpont alatt kell kitöltenie és elküldenie részünkre az űrlapot a fontosabb adatokkal. Az űrlap megérkezését követően, kiállítjuk a proforma (díjbekérő) számlát, majd a pénz megérkezését követően jóváhagyjuk (megjelentetjük) szolgáltatását weboldalunkon.


 

Kérdezz-felelek “látogatók” részére:


  • Kell-e ahhoz regisztrálnom, ha a weboldalon található szolgáltatásokat szeretném igénybe venni?

    Csak abban az esetben, ha receptet szeretne beküldeni, mivel a „Recept beküldése” menüpont csak bejelentkezés útján érhető el. Minden egyéb szolgáltatásunkhoz oldalunkon (pl.: nyomtatás, pdf verzió letöltése) nem szükséges előzetes regisztráció.